Badem
Badem
Zengin E vitamini içeriğiyle ve açlığı azaltan etkisiyle, sağlıklı ara öğün için ideal bir alternatif olan badem, kalp ve damar sağlığının normal fonksiyonuna destek olur. E vitamini yağda çözünen bir antioksidan vitamindir. Bu antioksidanlar hücre sağlığına destek olur. 1 porsiyon (30 gram) badem, 161 kalori ve 2.5 gram sindirilebilir lif içerir, günlük E vitamini gereksiniminin %37'sini karşılar.
Ceviz
Ceviz
Yüksek omega-3 içeriğiyle kalp ve damar sağlığını destekler. Ceviz, diğer kabuklu yemişlere göre daha yüksek bitkisel omega 3, antioksidan demir, lif özelliğine sahiptir. 1 porsiyon (30 gr) ceviz, vücudun günlük omega 3 gereksinimini karşılar.
Ceviz, diğer tüm sert kabuklu yemişlere göre, daha yüksek antioksidan aktiviteye sahiptir. Ceviz, kötü kolesterol olarak bilinen LDL’nin yaratabileceği hasarı önlemeye yardımcı olabilecek iyi bir antioksidan kaynağıdır.
Cranberry
Cranberry
Cranberry (Turna yemişi) sağlıklı bir ara öğün alternatifidir. Kalp ve damar sağlığının normal fonksiyonunu destekler. Çok keskin ve ekşi tatlarından dolayı, turna yemişleri nadiren çiğ olarak yenir. Aslında, çoğu zaman normal olarak tatlandırılıp diğer meyve suları ile karıştırılmış olan meyve suyu şeklinde tüketilirler. 
Fındık
Fındık
Günde 1 porsiyon/30 gr. fındık, kalp ve damar sağlığının normal fonksiyonuna destek verir.
Yüksek lif ve protein içerir. Günlük 1 porsiyon (30 gr) veya 2 porsiyon fındık hücre ve kalp sağlığı göstergelerinde iyileşmeler olmasına destek sağlar.
Gün Kurusu
Gün Kurusu
Zengin lif içeriğiyle sindirim sistemi sağlığına destek olan kuru kayısının 30 gr.’ında 2.4 gr lif bulunur. Lif vücudun süpürgesi gibidir ve hem vücudu toksik öğelerden arındırır hem de bağırsak hareketi sağlar. Birçok bitkisel antioksidan bakımından zengin olan kayısı, mükemmel bir A vitamini ve iyi bir C vitamini, bakır, diyet lifi kaynağıdır.
Hurma
Hurma
Hurma, sağlıklı bir ara öğün atıştırmalığıdır. Kalori ve lif açısından çok zengin bir meyvedir, 100 gramı 7 gr lif içerir, yüksek lif içeriğiyle kan şekerini ve sindirim sisteminin normal fonksiyonunu destekler. Kurutulduğu için, kalori içeriği çoğu taze meyveden daha yüksektir. 
İncir
İncir
Yüksek/zengin kalsiyum içeriğiyle kemik sağlığının normal fonksiyonunu destekler. Osteoporozu önlemeye destek veren iyi bir kalsiyum kaynağıdır, 30 gramında 45 mg kalsiyum bulunur. Yüksek lif içeren incir, hem lezzetli, hem de besleyicidir.
Kaju
Kaju
Kaju, zengin vitamin ve mineral kaynağı özelliğiyle sağlıklı ve lezzetli bir ara öğün alternatifidir. Kaju fıstığı en az lif içeriğine sahip sert kabuklu yemişlerden biri olmasına rağmen; vitamin, mineral ve antioksidan açısından zengindir. E, K ve B6 vitaminleri ile birlikte, iyi vücut fonksiyonlarını korumak için önemli olan bakır, fosfor, çinko, magnezyum, demir ve selenyum gibi mineralleri içerir. 
Kuru Erik
Kuru Erik
Kuru erik besleyici bir meyvedir. Vitamin, mineral, lif ve antioksidan kaynağıdır. Zengin lif içeriğiyle sindirim sisteminin normal fonksiyonunu destekler. Lif ve sorbitol içeriğinden dolayı bağırsak sağlığına destek olur, günde 44-87 gr ile sınırlamak uygundur. Erik, birçok kronik hastalık riskini azaltmaya yardımcı olabilecek lif ve antioksidanlara ek olarak birçok vitamin ve mineraller içerir. 
Kuru Kayısı
Kuru Kayısı
Zengin lif içeriğiyle sindirim sistemi sağlığına destek olur / sindirim sisteminin normal fonksiyonunu destekler.
Kuru kayısı, tazesine göre daha fazla lif içerir. 30 gr. kuru kayısı 2.4 gr lif içerir, sindirim sistemine büyük katkı sağlar. Kayısı birçok bitkisel antioksidan bakımından zengindir.
Üzüm
Üzüm
Sporda harcanan enerjinin vücuda kazandırılmasına, zengin lif içeriğiyle spor ve aktivite sonrası vücudun toparlanmasına destek veren, spor performansının artmasına yardımcı olan ideal bir seçenektir. Bir porsiyon (30 gr) kuru üzüm 85 kalori enerji, potasyum ve demir içerir.
Kuru üzüm doğanın şekeri gibidir, porsiyon kontrolü önemlidir!
Vişne
Vişne
Zengin lif içeriğiyle kalp sağlığının normal fonksiyonunun korunmasına yardımcı olur. Zengin A vitamini içerir.
Vişne gibi kırmızı meyveler antioksidan açısından zengindir, bağışıklık sistemi için önemlidir, yaraların hızla iyileşmesine destek verir.

Bahçeden Ailesi

Bar Ailesi

Peyman gücünü izlemek için

Bahçeden Mix Ailesi

Ne Yesem?

Ev Yapımı Granola

Bu gevrek granola, lezzetli sert kabuklu yemişlerle doludur. Granolayı kendiniz yaptığınızda içerisinde neler olduğunu bilirsiniz ve şeker miktarını daha düşük ayarlayabilirsiniz. Granola içerisindeki çiğ badem, çiğ fındık, kabak çekirdeği ve antep fıstığı karışımı içerdikleri sağlıklı yağlarla kalp ve damar sağlığına destek verirler. Aynı zamanda tokluğun daha uzun sürmesini sağlayarak, ağırlık kontrolüne yardımcı olurlar. Kuru meyveler hem mineraller, hem de lif açısından iyi kaynaklardır. Bu granola tarifi ile bağırsaklarınızdaki sağlıklı bakterilerin gelişimine destek verebilirsiniz.
Hemen Keşfet

Diğer Lezzetleri Keşfet

PEYMAN SOSYAL
Bizi sosyal medyada
takip edin